Pages

Quote

“Happiness depends upon ourselves.”
Aristotle

Wednesday, June 2, 2010

Suprise!!! Opss. Sorry, wrong person >.>"

Lupa pulak nak post pasal benda ni sedangkan dah berlalu pada hari Jumaat yang lalu. Huhu
jadi aku akan taip fast and furious ye?
OK?

huhu begini ceritanya...
Pada hari Jumaat yang lalu, aku overnight outing dari UIA nih. (oh yeahh!!)
lepas je keluar dari UIA, kereta terus direct meluncur menuju ke MIDVALLEY. (oh yeahh lagi!!)

balik je dari Mid, balik rumah la! nak buat apa lagi kan?
Masuk je dalam rumah terus pengsan atas sofa.
Lepas tu pindah pengsan atas katil pula.
Sambil mamai-mamai tu, aku mesej dengan Anis. Dia nak jumpa.
Dia ajak aku datang rumah dia pukul 3.

Aku terus lena...
Mama pun tengah lena kat bawah.

pukul 4, baru aku terjaga betul2.
Anis dah kecewa sebab aku tak dapat datang.

Aku pun dengan mamai-mamai lagi, siap-siap pastu ajak Mama yang dah terjaga.
Aku cakap kat mama suruh hantar ke rumah Anis kat apartmen tuh.
Bila sampai sana, OPPSSS!!!

TAK ADA ORANG DALAM RUMAH!!!!

Adoi... nak tak nak, aku kena susahkan mama untuk ambil aku balik.
Nasib baik mama tak mengomel ke apa... Dia layan je aku...
Sebab dia tau kot yang Anis kan Bestfriend aku.. HuHU

Jadi, Mama pun hanta ke rumah ANis yang lagi satu kat Suakasih BTHO...
Aku pun berlagak la yang aku baru je pergi ke rumah dia.
Haha

Tu je la cerita aku.
Aku ni memang suka buat kejutan kat orang. Ni la sikap orang yang suka menyakat. HUhu

2 comments:

Amigas said...

hahah.
tu bukan kejutan.
tu heart attack. XD
kite dahla tgh tido mase tu.
tetibe adik kite terjerit2 ada kwn kite dtg.
dgn kepala yg berat giler,
dan bdn yg cuma 50% berfungsi, terpaksa la lyn si syaza ni ke lake valley..
hahaha
XD

p/s: nak tau x? mase tu kite sdr sape kwn sejati kite. wahwahwah

-anisss

hypersyaza said...

huhu >w<

biase la.. kte mmg suke dtg mengejut. wahahaha