Pages

Quote

“Happiness depends upon ourselves.”
Aristotle

Sunday, May 30, 2010

Seminggu di Sana

Assalamualaikum...

Fuhh..
Sudah seminggu aku masuk UIA ni...
Tak sangka betul yang aku terpaksa lalui tempoh Ta'aruf (orientasi) yang agak lama...
Padat sungguh jadual setiap hari.
Badan berpeluh 24jam.

Nak bersembahyang pun bermandi peluh. Mungkin sebab ramai orang.
Agaknya, macam ni la keadaan di Mekah semasa musin haji kot :/

Tapi yang pasti, walau di mana aku berada... Pasti akan tetap teruja bila nampak... Ehem
kaum adam.

Haha. gurau-gurau.
Rasanya bagi aku, saat paling seronok semasa minggu Ta'aruf ni ialah masa kita orang berkumpul di padang dan melihat persembahan daripada pelajar UIA di sini.

Tak dapat digambarkan dengan kata-kata... Handsome nya abang tu.. Haha
Sudah la tu Syaza oi!

Tapi masa kat sana, memang tak sabar-sabar balik rumah.
Biasa la, siapa tak mahu balik rumah sendiri, kan?
Masa kat sana, aku dh tertanya-tanya dah, agaknya apa perkara pertama aku akan buat bila sampai ke rumah?

1. melompat tidur atas sofa
2. melompat tidur atas katil
3. terlentang tidur atas bantal besar depan tv.

Jeng.. Jeng... jawapannya nombor 1!
haha.

Hei, perempuan?
Kau orang biasa tak keluar rumah berbaju kurung??
Bayangkan aku keluar ke Midvalley berbaju kurung!
Nasib baik baju kurung aku tampak ekslusif...haha

kalau aku pakai yang bercorak tradisonal... mesti nampak lagi pelik!

tapi selamba la jalan!! nak kisah apa orang cakap. Tak salah nak berbaju kurung, kan? Huhu

Ops, tak sempat nak membebel panjang. perlu kemas baju. Mahu balik ke UIA nih!
Bye!!!!

p/s: mahu cari yang tinggi, comel, baik dan pandai kat UIA.. haha

1 comment:

Diaries said...

taw la kt sne rmai ensem2.. kte pun jeles.. kt sni x rmai ensem ah.. hahah.. kalo ade pun mgkin chinese kt intec kot.. taw korg msti kata mne ade chinese kt uitm.. ni intec la.. international education centre.. kt sni fakulti pndidikn.. uitm tmpg kt sni x silap aku. ade bndera2 byk negara kt tepi jln tp xnmpk south korea.. japan ade ah.. library die bsr gak ah x mcm sek.. cme tmpt blajr bggunan cm sek.. tmpt lecture 2 ah.. jeles gak dgr cter dibah

-farah-