Pages

Quote

“Happiness depends upon ourselves.”
Aristotle

Monday, May 17, 2010

Dear Diary...


16/02/2005

Tak ingat la... eh ingat apa? Errmm...
Ye ingat mimpi pasal Anis. Klakar la...
Ada ke patut kite mimpi anis menari tarian india. Tak logik lansung XD

----------------------------------------

Haha... tak sangka jumpa satu muka surat terkoyak daripada diari lama masa awal remaja dulu.
Masa tu agak rajin menulis dalam diari... Selalunya tulis tentang mimpi, lelaki dan apa-apa kisah yang menarik ;)

Cuba mencari buku diari tu tapi tak jumpa!!!! Mana la aku sorok wei!!!
Haha sekarang tak menulis dalam diari dah.

Bukan sebab malas je, tapi masa sekarang ni tak banyak sangat perkara gembira yang nak ditulis melainkan mimpi-mimpi yang pelik dan besttt... Hahaha

Apa-apa pun... Merujuk kepada apa yang ditulis kat atas tu, masa tu kat luar negara. Terpaksa lah berpisah dengan Anis dan buah hatiku~ (pada masa tu) Haha

Walau apapun, masa tu masih lagi bersama keluarga maka kerinduan tu hanya pada kawan-kawan yang sudah melangkah ke Tingkatan 1. (dan si dia..)

Sekarang, tak lama lagi hendak pula pergi meninggalkan keluarga pula (ala, jarak 30minit perjalanan je)...

Tak tahulah apa yang hendak dijangka. Mungkinkah aku ni akan Homesick?
Tapi kemungkinan tu untuk berlaku agak rendah walaupun ni kali pertama akan berjauhan daripada keluarga untuk jangka masa yang agak lama...

Ala, entah-entah lepas seminggu di universiti, dah balik rumah masa hujung minggu. Mana la jauh sangat Petaling Jaya tu dengan Kajang...

XD



Satu spesis katak telah ditemui oleh para saintis!!!! Pinocchio!! Alahai comelnya...~


13 comments:

Diaries said...

comel la katak 2.. 2 la asyik mnipu je keje die kn dh jd pnjg idung

-Farah-

Amigas said...

kte rse katak tu mnipu yg dia bkn katak
wahaha what the

hbislah syaz
nnt awk asik rndu kat kte je
wah3

syazaza ;] said...

>Farah

huhu mmg katal tu comel.. tp geli nak pegang kan??

syazaza ;] said...

>anis

oh tidak!!! haha kalo kte rindu awk boleh je call or msg... kt egypt dulu susah nk contact awk..kan?

Diaries said...

cmne awk taw 2 anis? wah telephatic ke? hahah

-farah-

syazaza ;] said...

>farah

anis's long lost fren kot??? baru skarang ditemui XD

Amigas said...

actually syaza
tu komen kte la
wahaha
gue adlh queen bella!!!
kte kn memg slalu x tulis nm
ape daa

Diaries said...

tu ah bella..

sekali bce leh nmpk awk komen..hahaha..

kte x ske katak tapi ske bedah dia..kte ske..apakah=_=!

kte ske buat eksperimen tapi x leh jadi surgeon sbb tgn selalu shaking..
hahahahahaha


-adibah-

Diaries said...

2 ah mse mle2 bce kte ingtkn Bella.. lps 2 dh Syaza kata Anis kte ingtkn Anis.. Rpenye btol la jangkaan aku.. hahha

-Farah a.k.a Miinah-

syazaza ;] said...

nape xbgtau nama makcik bella oi.. sbb kadang2 mmg korang terlupa bg nama.. aisehmen...

Diaries said...

kn senang kalo awk nye komen ade name pnye cm blog kte n amigas

-farah-

Diaries said...

haha..btol2 tu..ntah2 lps seminggu tu, dh blik umah..hehehe...eventhough i don't like frogy2 but i like that pic! nice!

-anati-

syazaza ;] said...

>farah

apa maksud awk, farah??? kan dia ada tulis "Syazaza said..."

hehe tu la pengenalan diri kte. xpayah nk letak nama.

>anati

gamba tu ihsan pihak Yahoo! Hahahaha