Pages

Quote

“Happiness depends upon ourselves.”
Aristotle

Friday, May 14, 2010

What I've Done

What I've done...
Well, nothing really...

Sudah lama tak buka blog... Mungkin sebab sudah hilang harapan. Hehehe...
Mungkin sebab takut kecewa sebab kadang-kala Syaza buka blog, tak ada perkara hendak dibualkan kat sini dan tiada siapa publish apa-apa yang menarik selain bual-bual kosong...

Minggu lepas Syaza buat Pancake. Pancake ku yang pertama. Haha
Niat nak buat tu datang bila kawan bual di YM beritahu dia nak buat pancake.
Syaza cari sendiri resipi dan betul-betul buat keesokan paginya. Sedap la jugak. Adik bongsu Syaza suka. Hehe.

Gembira sebab ada jugak orang yang suka. Dah la pertama kali buat tu.
Mama tanya kenapa tak bagi dia rasa. Syaza bagi alasan yang agak kukuh.

"Syaza tak nak Mama makan nanti tak sedap sebab pertama kali buat ni"

Hmm... Syaza ada cuba yang pancake "segera"... baru je beli. Cara penyediaan sama je macam Syaza buat sebelum ni cuma tepung dia tu lah yang "segera"... Hahaha.

Hmm... Beberapa hari ni Syaza tidur (agak) awal...
Abah suruh mula tidur pukul 11... Sebab takut bila sudah masuk universiti, Syaza tak boleh tidur awal.

Hmm logik juga... Semalam Syaza tidur pkul 12 malam... OK la kan? Hehe

Malam tadi pun Syaza ada mimpi...
Syaza mimpi Abang Muqsit bawa Syaza keluar pergi makan...
Kita orang makan kat McD... haha so boring kan? :P

Tapi tak apa.. janji keluar dengan dia... Kan??

Esok Syaza ada rancangan... Moga-moga rancangan untuk esok berjalan lancar...
Biarlah ia menjadi antara kenangan indah kami...

IT BETTER BE!!!!!!

8 comments:

Amigas said...

wahwahwah..
kami??
nak ikott!!
XP

Amigas said...

ok atas tu kite yg tulis. =.=

-aniss-

syazaza ;] said...

HAHAHA. kte ingat sape la...

so what kami?
biar la baku sikit. HAHAHA

Diaries said...

Syaza? ape jd dgn Sya? weh, komen la blog kteorg gak.. awk komen post anis je ek? ceh!! hahaha

Diaries said...

ats 2 aku, farah

syazaza ;] said...

ahha. sbb korang xbiase panggil kte Sya.. so Syaza je lah. lantak panjang. haha. tp anis protes suruh kte gelar diri 'aku' je.

Wahaha. nnt2 kte buka blog awk.

Diaries said...

farah..releks ah...

x abis2 suro komen..wahahaha!
tpi bgus gak..hahaha

btw,kte ske ah syaza panggil awk SYA..hahahaa

-adibah-

Diaries said...

bestnye!!!! nk ikot gak!! hahaha....btw, nk rs gak pancake awk..yum!!!

-anati-