Pages

Quote

“Happiness depends upon ourselves.”
Aristotle

Thursday, April 15, 2010

Tak ku Sangka

Hello semua...
Semalam punya lah tido lambat.
Masuk tidur pukul 3pagi... tapi pejam mata, golek-golek atas katil...
Lena pukul 4.30pagi...

Sya tau esoknya tu ada kelas memandu... Tetapi tak pasti pukul berapa...
Malas nak semak :P

Esoknya jam berbunyi pukul 8 pagi, Sya bangun, tapi tidur balik
Orang gaji tiba-tiba kejutkan pukul 9.15 pagi.

"Syaza, itu orang bawak kereta sudah datang."
"Huh??!!!! Suruh dia tunggu!!!!"

Tak ku sangka kelas mula pagi!!!!

Sya pun terus la bengun, huh, rasa segar bugar betul pagi tu XD
"Nak mandi ke tak nak? Macam tak sempat je? Ah, gosok gigi je lah."

Haha. Jadi itulah pertama kalinya Sya pergi kelas tak mandi pagi.
Sya tahu ada orang lain macam ni juga tapi tak mahulah sebut nama XD

Masa sibuk menunggu giliran nak buat parking (dah ada kat sekolah memandu), Sya asyik tengok kiri kanan kot-kot ada jumpa orang yang Sya kenal buat parking ni juga.

Masa kali ketiga tunggu giliran (kot?), Sya tengok belah kiri dan ternampak seorang mamat dalam kerete bersebelahan kereta Sya pandang Sya juga dengan muka agak terkejut. Selepas tu dia senyum.

Sya pun tak pasti la dirasuk hantu hyper mana, excited dan terlampau peramah dengan mamat tu.

Itu lah, Tak ku sangka.

Kemudian, masa memandu kereta keluar dari kawasan IMKEDA, ternampak seorang insan ni naik motor menuju ke IMKEDA. Muka dia macam Adam Hussain!

Tak ku Sangka!!

Masa tengah menunggu lampu merah, Cikgu cakap la yang lepas Sya ni, Rafidah pula.
Sya pun terus potong cakap dia. "Rafidah Syazana ke?!"

Lepas tu, Cikgu pun semak senarai pelajar yang ada kelas hari ni.
Dalam senarai tu, bawah nama Syaza ada nama Adam Hussain.
Wahaha! Tak ku sangka lagi!

Tak lama kemudian, ada orang telefon Cikgu.
"Ha, ye ye cikgu tengah ajar Syazana nih. Lepas ni cikgu datang."
"Cikgu! Syaza lah!!"

Haha. Cikgu pun lepas tu bagitau Adam yang telefon tadi. Sekali lagi, tak kusangka XD

Bila sampai rumah, nafas Sya rasa macam panas semacam je, dua jam lepas tu, Sya memang rasa tak larat dah. Huarghhh!!! Aku demam panas!!!!
tak ku sangka!!!!

P/s: Makan 4 biji panadol... Hmm demam biasa la sangat kan? FYI, kite bukan layan sangat pun demam ni. Cuma kalau dah buat bodoh, boleh mati. Orang yg kene H1N1 tu pun semua demam biasa je dulu..

BTW, thanks Bella for the gift. Masa kita tunggu awk tu, dah nak tertidur kat sofa sebab tak sihat punya pasal. Sebab tu suruh bibik kte amikkan. Maaf.

6 comments:

Diaries said...

laa..demam panas ke? mkn ubat taw syaza..

urmm..mmg x ku sgka...awk leh jmpa adam hussein..n cm ne leh terhyper ngn mamt tu..dia hensem ke??hahaha

-adibah-

syazaza ;] said...

itu sebebnar nye Zik >.>

Diaries said...

zik ke?? alahai..ingt kn sape smpai awk leh terhyper..

ok , mmg x ku sangka..

-adibah-

Amigas said...

yes! nm ku trcatat!
what the -_-

Diaries said...

dh lme sya x bkak blog awk.. tp an apsl mse mle2nye gne sye tp akhir2 gne kte? hehehee...

-Farah-

syazaza ;] said...

kalo kte guna Sya tu maknanye SYA. Gezz some people call me Sya. it sounds shorter and cuter XD

Pesal orang anggap sya tu maknanye saya. UTGH%(^M*Y(F

k dah mencarut.

p/s: it Syaza. mls nk login.