Pages

Quote

“Happiness depends upon ourselves.”
Aristotle

Saturday, April 24, 2010

Cici???

hehe.. kenal individu diberi gelaran Cici. Malas nak sebut nama sebenar sebab agak berbahaya.
Kalau korang kenal, bagus dan kalau tak kenal silalah tertanya-tanya. Hehe

Entah la. nak cerita apa je?
Pengalaman berborak dengan Cici?? Kalau dilukiskan semula peristiwa tu mesti korang seronok sikit baca.
Haha.

Hmm... Komputer ada masalah. Bila dihantar ke kedai, tiba-tiba baik pulak komputer tu. Bila pasang semula kat rumah, rosak balik macam biasa. Agak sengal di situ. Entah apa masalah komputer ni. Maka terpaksa Sya pakai komputer lama ni.

Dan lagi dua minggu aku nak ke Johor. Err, aku tak teruja lansung. Tapi bila terfikir kemungkinan untuk sebilik dengan kawan-kawan sekolah dulu, agak teruja sikit la...

Hmm... Weh Cici, lets get serious? XD

2 comments:

Diaries said...

harap2 dpt sme bilik ngn awk..whee~

cici??! asal familiar sgt ah ngn kte..

-adibah-

Diaries said...

cici 2 sape? kte ingt chibi je la.. hahha

-Farah-