Pages

Quote

“Happiness depends upon ourselves.”
Aristotle

Wednesday, March 24, 2010

Shame on me!

Aku habiskan masa lebih kurang 4 jam hari ni baca online manga. Hahaha rasa macam aku sia-siakan masa aku je. tapi aku still baca jugak ;P

Pagi tadi siapkan 30 order cupcakes. Semalam dah siap bakar, pagi tadi cuma nak hias dengan aising je...

Fuh!
Pukul 11 aku masak sikit untuk makan tengah hari. Ada la guna resepi ni aku koyak daripada majalah. Hahaha
Orang tak reti masak la katakan...

Weh!
Semalam Anis bagi hadiah. Fufufu~ (gaya gelak dalam manga)
Kasut weh... huhu Anis dah cipta sejarah dalam hidup aku ni.
Sahabat pertama hadiah kasut. ngee~

Lepas ni nak keluar teman dengan Anis. Pergi Carrefour je...
Anis cakap dia nak beli kasut untuk diri sendiri. Haha
tata~

p/s: Serius, tak tau nak bebel apa ntah. Korang teruskan jelah hidup ekk ;P
ok, tak ada makna aku cakap macam tu.

9 comments:

Amigas said...

ei org tunjuk ah gamba kasut tu yg full pny
ni pg ltak gamba mase tgh pakai kat kaki awk
x cun ah!!

hahahaha
XD

kite mmg dah lama cipta sejarah dgn awk pun kan..
kwn plg lama brtahan dgn awk
XP
lalala

-anisss-

nurul hidayah said...

wahhh!!!!!!!!!!!!!

cantik..hee

syazaza ;] said...

hehe kasut tu lg lawa bila kte pkai la anis... hehe

syazaza ;] said...

heyy u! dayah!

huh tq sbb puji ;P
kasut tu lawa la jgak.. hehe

Diaries said...

dayah dh bkak blog?

blog syaz je awk bkak?
cis!!

lawa ksut 2

-farah-

Diaries said...

ok the song really annoys me

kyllie is old news
hahahaha...
no offence kalo awk mnat die

-farah-

syazaza ;] said...

haha bkn minat dia..

tp lagu tu cam best.

and whats wrong with "old" singer.

tau la kte not into korean guys much.

Diaries said...

hahahaha... xdela wrong sgt pun..
Lbih baik awk jgn mnat korea.. it's addictive
-Farah-

syazaza ;] said...

i know farah... thats why i try to avoid it ^_^