Pages

Quote

“Happiness depends upon ourselves.”
Aristotle

Tuesday, March 2, 2010

Another video!!!

Lalala... aku buat video lagi. Memang aku xde keje. Lalala...

Amaran:

Video ni ada aksi menggoyang punggung, aksi bina badan (yela tu) dan mungkin ada aurat yang terdedah. Sekian




Oh ye, aku ada jugak buat video pasal Rabit semalam.

10 comments:

Amigas said...

ok, explicit every where..
haha..
awk kena bg amaran dulu patutnya.
ei, waktu adik awk tnjuk muscle tu serius terkjut..
tetiba je besar..haha..

-sarra

syazaza ;] said...

hahahaha xDDD

kte ingt nk letak dkat Fb... tp sbb byk sgt dedah sana sini.. kene minx izin dia dulu la kot.


klu kt blog, sape je la tgk except korang ^_^

Amigas said...

auww! alif's HOT!!
haha.(astaghfirullahalazim..)
fuh.
err yg aksi goyang punggung tu,
kite hrp kite x tgk
heh.

ei vid rabit best..
mengharukan~

-aniss-

syazaza ;] said...

hahaha ANis xDD

kte bkn nk tayang adik tp mmg tu aksi dia buat. haha rasanye xleh nk letak kt FB kan?

Amigas said...

hahaha
lawak gler
tp sporting gler adik awak yg bsar tu
slalu bdk hnsem nk bajet je
haha

syazaza ;] said...

haha dia bajet dpn org ramai je..

dgn family n kawan rapat dia gedik jugak arr xDD

Diaries said...

wah!!! Adik aku ntahla ade muscle ke x... wahahaha!!! pehal adk awk tnjuk muscle kt kakak die? hahaha...... adk awk sbaye dgn adk kte ke tua stahun? adk kte f4..

Diaries said...

sdihnye vid rabit...

-farah-

syazaza ;] said...

hah adibah. tetibe adik ket tu semangat posing depan camera. dah la masa tu ujan lebat. berlumpur air sungai congkak.

syazaza ;] said...

adik kte form 3 tahun ni.