Pages

Quote

“Happiness depends upon ourselves.”
Aristotle

Tuesday, March 9, 2010

Abah dan boyfriend.

hahaha.
Aku ada la jawab satu kuiz kat facebook ni. Saja je la jawab sebab bosan yang amat.
keputusan yang aku dapat:





Hahahaha. Tapi aku memang la nak lelaki yang soleh tapi at the same time...
attractive in his own way, have confident and ciri-ciri yang lain...

tetibe aku teringat la Abha penah cakap gurau-gurau dulu kat kampung masa raya.
"Kalau budak colour rambut, jangan harap la Abah nak terima"(lebih kurang cam gitu ayat dia)
Aku pun blushing, then buat-buat muka jelik dan balas balik.
"Bukan Abah je, Syaza pun dah reject awal-awal"

Hahaha lihatlah betapa hinanya budak yang colour rambut ni di mata aku dan Abah.
Tapi ye la kan, kalau dah colour rambut, bila ambil air sembahyang, kene ke air ke rambut?

Hahaha sudah la. biar topik ni mati sampai sini je ;P

8 comments:

Amigas said...

haha
kte pn mampus klu bf jns kaler2 rmbut

Amigas said...

sapa nak org yg colour rmbut..
nmpk sgt ah jahil kalau dia islam

:::::::::

serius! eja colour bhsa melayu cmne??

-sarra

hypersyaza said...

er sarah, mane de eja colour dlm bahasa melayu. makna ade je la. warna. tapi kalau awk nk sebutan "colour" dlm sebutan melayu.. kaler la. XD

Amigas said...

apahal aku sengal sgt????!!!
mana ada colour bhsa melayu!!!
bwahaha!
ni kes dah lama tak msuk sek la ni..
thanks syaza for penjelasan.

-sarra

hypersyaza said...

alahai sarra... kte rasa awk salah ayat je nak tanye tu..

Amigas said...

ei kite pun jwb kuiz ni
jawapan tuk kite,
laki yg kaya tp.....
adoi. taknak gitau lah.
hehe

tuk sarra n bella:
eh laki2 korea yg korg minat smpai nak kawin tu bkn kaler rambut jgk ke???...
eheh.
kite pun x minat laki kaler rambut
tp kite suka adam af2!!!!
ergh erggh
ok shut up.

Amigas said...

ok skali lg,lupa nak ltak nama kat komen yg atas
hehe

-anisss-

hypersyaza said...

haha tu diorg minat je anis... of course we are talking about guys that we are going to marry!!!!

korean guys tu, fantasi diorg je.. buahahah!!!!