Pages

Quote

“Happiness depends upon ourselves.”
Aristotle

Sunday, June 13, 2010

Sunyi la kot

Semalam...
Aku cuba menyelesakan diri kat sofa dengan diselubungi selimut.
baru je nampak lipas besar dalam bilik malam tadi, Hehe..

jadi malam tu aku tidur kat luar bilik je la sebab masih terkejut nampak bapak lipas kat dinding.
Aku bawa sekali hand phone aku tu. Aku belek-belek hp tu. Tengok senarai nama dalam hp.
Scroll... scroll...

Rasa maca nak berbual dengan seseorang... tapi pastinya kenalan lah. Kalau orang yang tak dikenali, sorry naik lori ahh!

Scroll... scroll...

Semua nama-nama dalam hp aku tu, tak ada satu pun yang sesuai aku nak call atau mesej. haish..

Contact

Abah : Aku ignore terus.

Adam : Rasa macam burden kat dia ni. Asyik ganggu dia je..

Adibah : Bila ada cerita best baru seronok nk mesej dia ni. Huhu

Afif : No lama dia ni... Zaman bila punya ntah

Ali : Rasa macam toying dengan dia =.= tapi best ajak borak nih!!!! Next time ahh.

Amin Afiq: Adik aku mana pernah bagi reaksi...

Anis : Susah nak balas. kadang-kadang tak balas lansung bila missed call. Sorry anis.


Scrolling......

Danial : We only talked about cupcake. haha

Fadli : Dia dah benci aku =.=

Haziq : conversation selalu putus di tengah jalan. Pressure!!! pressure!!!

Nabila : Oh, tak biasa lagi nak mesej dia. rasanya dia busy sikit kot. (alasan)

Mirza : kalau dia pakai lagi nombor ni boleh jugak kacau... =.=

Muqsit : Abang tak kisah pasal aku dah...

Whisz : ignore terus. macam pelik je nak mesej dia.

Zikri : fikir dua kali. rasa macam toying jugak =.=

-------end-------


=.=


p/s: budak jahat mmg lonely =.=

7 comments:

Amigas said...

eh?
nape ckp sori kat kite.?
>.>

-anisss

faradibanati said...

nme aku lnsung xde.. ceh!!!
-farah-

faradibanati said...

sian farah..hahaha

mne taknya kat uia ni hmpir setiap masa msg ngn syaza..hahaha

-adibah-

hypersyaza said...

farah... err... dlm hp baru kte xde nama awk.. hehe.. nnt kte save!!

ala.. awk kan rajin msg dibah.. siang dan mlm.. huhuhu. mcm kte xtau~

hypersyaza said...

anis>

abb kte nk msg awk.. tp kte cancel niat kte sbb kte rasa aku xkn reply dlm masa 5 minit lps tu =.=

Amigas said...

where's my name?!!!!
i am the famous nabilah!!!

Amigas said...

and where is my name??!
wahaha~
lol, kalau awk call kita lagi awkward gler

syaza: err...hello..
kita:..er..nak apa?
syaza:...err....takde pape
kita: tut..tut..tut..

wahahaha!

ok, sila ignore perbualan tu

-sarra